De ce iubim mașinile Tesla?

Tesla este unul dintre cei mai mari producători de vehicule electrice din lume. Vânzările globale de mașini verzi au depășit 2,6 milioane de unități în prima jumătate a acestui an și, cu toate că nu pare o cifră prea mare la prima vedere, compania a înregistrat venituri cu 160% mai mari comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

În 2016, vehiculele electrice au reprezentat mai puțin de 1% din vânzările totale de automobile noi, însă pentru anul 2020, procentul a crescut cu 4,6$%. Electrificarea motoarelor cu ardere internă accelerează pe zi ce trece, astfel că mulți analiști prevăd că până în 2035, vehiculele electrice vor reprezenta un total de  25% din vânzările totale.

Tesla se află în fruntea clasamentului, având o cotă de piață de 15%. Creșterea mașinilor electrice poate fi mai puțin tipică, tranziția fiind mai vizibilă pentru investitorii americani, în timp ce absorbția este mai puternică pe piețele europene și chineze. Doar 17% din automobile plug-in din lume sunt produse în Statele Unite.

Sondaje recente arată că unul dintre motivele pentru care majoritatea oamenilor cumpără sau conduc o mașină Tesla este datorită imaginii și asocierii mărcii cu Elon Musk. Există un număr mare de consumatori care aleg să cumpere o mașină Tesla doar pentru că brandul a atins un anumit nivel de credibilitate în rândul clienților. Acesta ar putea fi încă un exemplu care demonstrează că imaginea unei companii contează extraordinar de mult în procesul de achiziție.

Pe thecars.ro, puteți găsi mai multe informații despre producătorul american și despre celebrele sale modele. Tesla s-a bucurat de o atenție deosebită de la lansarea modelului de producție Tesla Roadster, considerată primul vehicul sport 100% electric. Tesla Model S a fost cea de-a doua mașină pur electrică din gamă, luând forma unui sedan de lux.

Leave a Comment